Paikallinen SEO

Paikallinen SEO (paikallinen hakukoneoptimointi) varmistaa parhaan tuloksen hakukoneiden sijoituksissa, kun ihmiset etsivät yrityksenne toimialaa tietyltä alueelta. Olitpa esimerkiksi lasimestari ja asut Turkuissa, Tanskassa, ja haluat varmistaa, että tulet hakutuloksissa ensimmäisenä näkyville, kun ihmiset etsivät hakusanalla ”lasimestari Turku”, tulee sinun silloin ottaa yhteys Obsidian Digitaliin.

Perustuen huolelliseen kotisivujenne analyysiin yhdessä teidän maantieteellisten toiveidenne perusteella, voimme luoda teille strategian paikallista hakukoneoptimointia varten, joka takaa teille korkean sijoituksen paikallisissa hakutuloksissa sekä varmistaa, että olette mukana karttanäkymässä alueellanne.

Ota meihin yhteyttä jo tänään ja keskustele kanssamme ilman sitoumusta tullaksesi paikallisten hakutulosten kärkeen.

Contact

Paikallinen SEO käytännössä

Paikallinen hakukoneoptimointi, tai vain paikallinen SEO on laji, jossa varmistetaan teidän paras sijoitus hakutuloksissa, kun ihmiset etsivät yrityksenne toimialaa siltä alueelta missä vaikutatte eli paikallisalueelta. Tämä tarkoittaa, että mikäli olet lasimestari Viborgissa ja haluatte sijoittua Googlen hakutuloksissa kärkeen, kun käyttäjä etsii hakusanalla ”lasimestari Viborg”, on paikallinen SEO tällöin sinulle tärkeä.

Obsidian Digital on paikallisen SEO-toteutuksen sekä perinteisen hakukoneoptimoinnin ammattilainen. Voimme auttaa sinua ja yritystäsi näkymään Googlen hakutulosten kärjessä.

Ne ihmiset, jotka käyttävät Googlea hakeakseen tiettyä aihetta tietyltä alueelta, ovat lähtökohtaisesti kiinnostuneita ja näin ollen vastaus ja ratkaisu tulee löytyä nopeasti. Mikäli esimerkiksi etsit hakusanalla ”paikallinen seo” ja olet Kööpenhaminan alueella, näet Obsidian Digitalin paikallisissa hakutuloksissa.

lokal seo optimering

Yllä oleva esimerkki osoittaa, että tämän tyyppisten hakujen taustalla on yleensä kohdistusta ja halukkuutta nopeaan ostoon. Tästä syystä hyvän liiketoiminnan kannalta on myös oleellista korkean sijoituksen saavuttaminen Googlen paikallisissa hakutuloksissa. Tästä syystä, jos yrityksesi sijaitsee maantieteellisesti rajatulla alueella, on paikallinen hakukoneoptimointi erityisen tärkeää. Mitä korkeammalle yrityksesi Googlen paikallisissa hakutuloksissa sijoittuu, sitä enemmän asiakkaita tulet saamaan.

Näin työskentelemme paikallisen SEO-optimoinnin kanssa

Obsidian Digital räätälöi paikallisen SEO-strategian yrityksellesi. Toteutamme sen perustuen syvälliseen analyysiin yrityksenne kotisivuista yhdessä toiveidenne kanssa siitä, miltä maantieteelliseltä alueelta haluatte, että yrityksenne voidaan löytää.

Voimme kehittää teille strategian paikalliselle SEO-optimoinnille, joka takaa korkean sijoituksen paikallisissa hakutuloksissa ja osittain myös varmistaa, että tulette näkyville myös karttanäkymässä omalla alueellanne.

Ota meihin yhteyttä jo tänään ja keskustele kanssamme ilman sitoumusta sijoittuaksesi paikallisten hakutulosten kärkeen.

Tärkeimmät tekijät yrityksenne paikallisten hakutulosten optimoinnissa

Googlen paikallisten hakutulosten kärkeen sijoituttaessa on huomioonotettava useita tekijöitä. Monet SEO-tekijät kävelevät käsi kädessä yleisissä hakutuloksissa sillä välin, kun toiset tekijät ovat erityisen tärkeä paikallisissa hakutuloksissa sijoituttaessa.

Luo Google My Business -profiili

Edellytys sille että Googlen hakukone psytyy sijoittamaan sinut karttanäkymään, on profiili Google Plus Local -palvelussa. Tänne sinun tulee ilmoittaa tietoja esimerkiksi yhteystiedot ja kuvaus yrityksestäsi. Googlen hakukone käyttää näitä tietoja sijoittamaan sinut maantieteellisesti, mutta myös sijoittamaan kotisivusi paikallisissa hakutuloksissa.

Synkronoi yhteystiedot

On tärkeää, että yhteystietosi synkronoidaan kaikilla mediakanavilla, joista sinut ja yrityksesi voidaan löytää. Tämä tarkoittaa, että nimi, puhelinnumero ja osoite ovat kaikkialla samat; niin Google Plus Local -palvelussa kuin Krak:issa, Facebookissa ja Trustpilotissa. Mikäli nämä tiedot eivät ole samat, voi Googlen hakukoneella olla vaikeaa koota nämä yhteen ja sijoittaa yrityksesi, jolla on loppupeleissä negatiivinen vaikutus sijoitustuloksissa.

Linkkienrakennus

Yllä olevaan voitaisiin lisätä, että yhteystietojen yhtenäistäminen kaikissa mediakanavissa toimii yhtenä linkkienrakennusmateriaalina. Nämä toimivat referensseinä – niin kutsuttuina ”verkkoviitteinä”. Mitä enemmän verkkoviitteitä sinulla on, sitä paremmin sijoitut Googlen paikallisissa hakutuloksissa.

Toki on tärkeää toteuttaa myös perinteinen linkkienrakennus verkkosivustollesi. Tämä tarkoittaa, että ulkoisten lähteiden tulee linkittää kotisivuillesi. Paikallisessa hakukoneoptimoinnissa on tärkeää, että kotisivuilla, jotka linkittyvät sinuun, tulee olla paikallinen maantieteellinen osuvuus. Tämä tarkoittaa, että voit edistää näkyvyyttäsi Googlen paikallisissa hakutuloksissa saamalla paikalliset ja laadukkaat kotisivut linkittymään omille kotisivuillesi.

Haluatko tietää enemmän? Olet aina tervetullut ottamaan yhteyttä meihin epävirallisen puhelun saamiseksi.

Ota meihin yhteyttä Ota meihin yhteyttä Soittaa: 60 73 60 60, kirjoita: obsidian@obsidian.dk tai täytä lomake alareunassa

Website (required)