LinkedIn-mainostaminen

Linkedinissä teillä on mahdollista mainostaa yritystänne, brändiä, tuotteita ja palveluja pienten mainostekstien avulla tai promota teidän sisältöä uutisfeedin kautta, joka näkyy Linkedin (Pulse) aloitussivulla. Mainokset voidaan kohdistaa pitkälti erilaisten parametrien avulla, joka varmistaa, että ne näytetään vain olennaisimmille Linkedinin käyttäjille.

Me Obsidian Digitalilla voimme luoda tehokkaan mainoskampanjan LinkedIniin, joka houkuttelee kaikkein olellisimmat kohderyhmät juuri teidän yrityksellenne, brändille, tuotteille, palveluille, tapahtumille tai kotisivuille tai houkuttelee uusia, vahvoja profiileja työnhakuun.

Contact

LinkedIn mainostaminen B2B

LinkedIn on maailman suurin ammattimainen sosisaalisen median verkosto mainosalustalla, jota B2B-yritykset eivät voi jättää omasta digitaalisen markkinoinnin strategiasta ulkopuolelle. 

Kuten muissa sosiaalisissa kanavissa, on sinulla mahdollisuus luoda myös Linkedinissä orgaaninen haku, joka on ilman algoritmifiltteriä (josta muun muassa Facebook on tunnettu) – näytetään heille, jotka seuraavat yritystä. Tämän lisäksi LinkedIn mahdollistaa myös mainosten luonnin.

LinkedIn antaa mahdollisuuden segmentoida kohderyhmäsi muun muassa näiden mukaan:

  • Työtehtävä
  • Ryhmän jäsenet
  • Toimiala
  • Ja paljon muuta.

LinkedIn-mainonnalle ominaista on, että sinä:

  • Voit yhdistää segmentointiasi, jotta voit saada täsmälliset kohderyhmät 
  • Voit sponsoroida orgaanisia ilmoituksiasi tai luoda klikkauksen webbikampanjalle
  • Voit valita CPM (hinta per tuhat näyttöä) tai CPC (hinta per mainosklikkaus) tarjousmallina

Jotta saavutat Linkedinissä menestykkään mainonnan, vaatii mainosrakenne selkeän jaon kohderyhmillesi, jonka avulla voit poissulkea ne, jotka eivät toimi tai tuota tulosta.

LinkedIn mainostyökaluna on yksi parhaista ja on hyödyllinen monimutkaisten palveluiden ja tuotteiden mainonnassa. 

Obsidian Digital työskentelee järjestelmällisesti mainonnan parissa Linkedinissä B2B-yritysten kanssa. LinkedIn yksistään ei toimi, mutta on yksi osa koottua strategiaa hankkia liikennettä liidien tuottamiseksi, jossa myös uudelleenkohdentaminen ja sähköposti ovat yleisesti käytettyjä. 

Ota meihin yhteyttä ja voit ilman sitoumuksia keskustella mahdollisuuksista.

Haluatko tietää enemmän? Olet aina tervetullut ottamaan yhteyttä meihin epävirallisen puhelun saamiseksi.

Ota meihin yhteyttä Ota meihin yhteyttä Soittaa: 60 73 60 60, kirjoita: obsidian@obsidian.dk tai täytä lomake alareunassa

Website (required)