Linkkianalyysi

Google ei katso pelkästään kotisivujenne sisältöä, kun he arvioivat mihin yksittäiset sivut sijoittuvat ja minkä sijoituksen ne ovat ansainneet hakutuloksissa. He tarkastelevat kaikkia SEO-tekijöitä ja yksi tärkeimmistä on mitkä verkkosivustot linkittyvät kotisivuillenne ja millä tavoin.

Tätä tarkoitusta varten Google käyttää linkkianalyysiä analysoidessaan verkkosivustojen laatua, jotka linkittyvät kotisivuillenne samoin kuin itsestään sivuillenne tulevat linkit, mikäli olette ansainneet ne vai ovatko linkit jostakin mitä olette ostaneet tai sopineet kyseisen sivuston kanssa.

Obsidian Digital toteuttaa tätä samaista linkkianalyysiä ja voimme laatia strategian, jonka avulla voitte parantaa kokonaiskuvaa, jonka Google kotisivuistanne saa perustuen saapuviin ja lähteviin linkkeihin.

Contact

Linkkianalyysi auttaa teidän SEO-mainonnassa

Kun Google arvioi kotisivujanne ja tämän jälkeen päättää minkä paikan hakukoneissa ansaitsette, perustuu tämä arviointi moniin tekijöihin. Tärkeät tekijät hakukoneoptimoinnissa ovat sisältö sekä kotisivujen toimintanopeus. Ehkä tärkein tekijä hakukoneoptimoinnissa tosin on mitkä verkkosivustot linkittävät kotisivuillenne ja kuinka se tapahtuu. Jotta tätä tapahtumaa voidaan tarkastella paremmin, tarvitaan linkkianalyysiä.

Linkkianalyysi liittyy linkkien kartoittamiseen sekä laadun kartoittamiseen, jotka johtavat yritykseenne. Linkkianalyysin tavoitteena on optimoida verkkosivujen sijoitus Googlessa ja lopulta saada tuottamaan.

Obsidian Digital asettaa hyvän SEO-strategian standardiksi . Me suoritamme kattavan linkkianalyysin ja laadimme samalla strategian, jonka avulla sinä ja yrityksesi voitte parantaa Google -kokonaiskuvaa verkkosivuillanne perustuen saapuviin ja lähteviin linkkeihin.

Milloin linkkiprofiilin analysointia tarvitaan?

Hakukoneoptimoinnin ’säännöt’ muuttuvat jatkuvasti. Iso osa SEO-markkinoinnista perustuu linkbuilding-strategiaan, jonka vuoksi tämän on oltava ammattimaista. Useat yritykset käyttävät vanhentuneita linkkienrakentamismenetelmiä, jotka aiheuttavat enemmän haittaa kuin hyötyä.

Jos et pysty selittämään huonoa hakunäkyvyyttä linkkien rakentamisesta huolimatta tai tiedät, että Google rankaisee sinua linkkien huonosta laadusta, kannattaa sinun harkita linkkianalyysiä.

Me Obsidian Digitalilla olemme aina aikaamme edellä ja tunnemme hakukoneoptimoinnin uusimmat trendit sekä Googlen uusimmat päivitykset sekä vaatimukset kuinka rankinglistalla sijoitutaan kärkipäähän.

Analyysin elementit

Me Obsidian Digitalilla tarjoamme syventävän ja yksityiskohtaisen linkkianalyysin. Analyysimme räätälöidään yrityksen profiiliin, mutta se sisältää silti kaikki pääelementit ja arvioinnin muun muassa näiltä osa-alueilta: 

  • Erilaiset linkkityypit ja näiden hyödyt
  • Linkkien aihealueet
  • Näkemys ja linkkien edut arvon, tunnettuuden ja luotettavuuden perusteella 
  • Linkkien kasvu
  • Ankkuritekstin analysointi
  • Analyysi ja kilpailijoiden vertailu
  • Menetetyt linkit
  • Virheellisten linkkien uudelleenasettelu
  • Kokonaiskuva linkeistä
  • Yhteenveto

Ylläoleviin kohtiin perustuen, luomme edistyksellisen linkbuilding-strategian, joka on erikoistunut juuri teidän yrityksellenne sekä tarvitsemaanne tilanteeseen. 

Haluatko tietää enemmän? Olet aina tervetullut ottamaan yhteyttä meihin epävirallisen puhelun saamiseksi.

Ota meihin yhteyttä Ota meihin yhteyttä Soittaa: 60 73 60 60, kirjoita: obsidian@obsidian.dk tai täytä lomake alareunassa

Website (required)