Google Shopping

Google Shopping on erinomainen mahdollisuus saada tuotteenne näkyviin Googlen hakutuloksissa. Tuotteet näytetään kuvan ja hinnan kanssa oleellisissa hauissa, jotka ovat perustettuina Google Shopping -työkalussa.

Google Shopping on riippumaton Google Ads -työkalusta ja näin ollen hyvä mahdollisuus saada lisähuomiota hakutuloksissa – niin teidän Google Ads näyttöjen kautta, Google Shopping tuotteiden kautta sekä teidän orgaanisten hakutulosten kautta. Samalla voitte – vastakohtana Google Adsille – saada näkyvyyttä useamman tuotteen mainokselle samassa haussa.

Contact

Ammattimainen Google Shopping -toimisto

Google Shopping -mainokset ovat maksettuja mainoksia ja ovat luonnehdittu mainoksiksi, jotka sisältävät tuotekuvan ja hinnan, ja jotka usein näytetään ylhäällä tai oikealla puolella Googlen hakutuloksissa. Google Shopping on näin ollen tehokas työkalu jälleenmyyjälle, jonka avulla on mahdollista hankkia lisänäkyvyyttä tuotteille, sillä nämä näytetään suoraan Googlen hakutuloksissa.

Me Obsidian Digitalilla voimme auttaa teitä laatimaan tehokkaimman Google Shopping-kampanjan ja näin varmistaa, että saatte aina parhaan mahdollisen hyödyn teidän Google Shopping -mainonnasta.

Näin Google Shopping toimii

Google Shopping toimii siten, että teidän tuotteenne kohdalla näytetään kuva ja hinta kaikissa relevanteissa hakutuloksissa, jos tuote on perustettu Google Shopping- mainostyökaluun. Kun käyttäjät klikkaavat teidän mainosta, johtaa tämä suoraan kotisivujenne tuotesivustolle, jonka vuoksi suora myynti on helpompaa kuin muiden mainostapojen käytössä.

Kuten Google Ads, erilaiset hakusanat huutokaupataan ja tulosta tulee korkeimmasta hinnasta. Näin ollen hinta maksetaan jokaisesta klikkauksesta, joka mainokseen kohdistuu. Tämä mainos johtaa asiakkaan eteenpäin joko aloitussivulle tai suoraan yrityksen tuotesivustolle/verkkokauppaan tai Googlen ylläpitämälle laskusivustolle.

Tässä pätee periaate CPC (Cost Per Click) myös Google Shopping -mainostajan kanssa, samoin kuin myös Google Ads -mainoksissa. CPC eli hinta per klikkaus tarkoittaa sitä kuinka paljon olette valmiita maksamaan per klikkaus. Tämä hinta laitetaan pysyväksi Google Shopping -kampanjaa perustettaessa.

Mitä tulee CPC:hen, on Google Shopping järjestetty siten, että maksatte aina pienimmän vaaditun summan, jotta ylitätte ja sijoitutte mainoksen yläpuolelle, joka on juuri teidän alapuolellanne. Tästä syystä tulette yleensä maksamaan vähemmän kuin mitä teidän maksimitarjous on.

PLA käyttöedut

Lisäksi voitte käyttää Google Shopping -assistenttia saamaan tuotteillenne ja/tai yrityksellenne näkyvyyttä verkossa. Lisäksi Google Shopping -mainoksella voi olla myönteinen vaikutus yritystoiminnallenne, koska se:

  • Edustaa teidän varastoa
  • Löytää uusia, mahdollisia asiakkaita
  • Yksityiskohtainen kampanjanhallinta
  • Suurempi tienesti
  • Tehokas raportointi
  • Lisää kotisivujen kävijäliikennettä

Google Shopping -mainokset ovat enemmän kuin vain teksti- ja kuvamainoksia. Tämäntyyppinen mainonta antaa asiakkaillenne vahvan lähtökohdan ostolle, sillä he näkevät kerralla niin tuotekuvan, hinnan, kotisivunne ja/tai yrityksenne nimen.

Google Shopping -työkalun avulla usea yritys on kokenut kasvua heidän CTR:ssä (Click Through Rate), verrattuna vain tekstimainosten käyttöön.

Google Shopping vs. Google Ads

Google Shopping on riippumaton Google Ads -työkalusta ja näin ollen hyvä mahdollisuus saada lisähuomiota hakutuloksissa – niin teidän Google Ads näyttöjen kautta, Google Shopping tuotteiden kautta sekä teidän orgaanisten hakutulosten kautta. Samalla voitte – vastakohtana Google Ads – saada näkyvyyttä useamman tuotteen mainokselle samassa haussa.

Näin työskentelemme PLA:n kanssa

Me Obsidian Digitalilla voimme auttaa teitä luomaan menestykkään Google Shopping -kampanjan. Yhdessä teidän yrityksenne tavoitteenasettelun kanssa, perustuen markkina- ja hakutulosanalyysiin, suunnittelemme ja toteutamme vahvan strategian juuri Teille.

Me Obsidian Digitalilla voimma auttaa Teitä laatimaan tehokkaimman Google Shopping -kampanjan ja näin varmistaan, että saatte aina parhaan mahdollisen hyödyn Teidän Google Shopping-mainonnasta.

Täytä lomake lyhyellä viestillä, ja me palaamme mahdollisimman nopeasti.

Haluatko tietää enemmän? Olet aina tervetullut ottamaan yhteyttä meihin epävirallisen puhelun saamiseksi.

Ota meihin yhteyttä Ota meihin yhteyttä Soittaa: 60 73 60 60, kirjoita: obsidian@obsidian.dk tai täytä lomake alareunassa

Website (required)