Lisäksi voitte käyttää Google Shopping -assistenttia saamaan tuotteillenne ja/tai yrityksellenne näkyvyyttä verkossa. Lisäksi Google Shopping -mainoksella voi olla myönteinen vaikutus yritystoiminnallenne, koska se:
- Edustaa teidän varastoa
- Löytää uusia, mahdollisia asiakkaita
- Yksityiskohtainen kampanjanhallinta
- Suurempi tienesti
- Tehokas raportointi
- Lisää kotisivujen kävijäliikennettä
Google Shopping -mainokset ovat enemmän kuin vain teksti- ja kuvamainoksia. Tämäntyyppinen mainonta antaa asiakkaillenne vahvan lähtökohdan ostolle, sillä he näkevät kerralla niin tuotekuvan, hinnan, kotisivunne ja/tai yrityksenne nimen.
Google Shopping -työkalun avulla usea yritys on kokenut kasvua heidän CTR:ssä (Click Through Rate), verrattuna vain tekstimainosten käyttöön.
Google Shopping vs. Google Ads
Google Shopping on riippumaton Google Ads -työkalusta ja näin ollen hyvä mahdollisuus saada lisähuomiota hakutuloksissa – niin teidän Google Ads näyttöjen kautta, Google Shopping tuotteiden kautta sekä teidän orgaanisten hakutulosten kautta. Samalla voitte – vastakohtana Google Ads – saada näkyvyyttä useamman tuotteen mainokselle samassa haussa.
Näin työskentelemme PLA:n kanssa
Me Obsidian Digitalilla voimme auttaa teitä luomaan menestykkään Google Shopping -kampanjan. Yhdessä teidän yrityksenne tavoitteenasettelun kanssa, perustuen markkina- ja hakutulosanalyysiin, suunnittelemme ja toteutamme vahvan strategian juuri Teille.
Me Obsidian Digitalilla voimma auttaa Teitä laatimaan tehokkaimman Google Shopping -kampanjan ja näin varmistaan, että saatte aina parhaan mahdollisen hyödyn Teidän Google Shopping-mainonnasta.
Täytä lomake lyhyellä viestillä, ja me palaamme mahdollisimman nopeasti.