J-Jensen on yksi Tanskan suurimmista ja tunnetuimmista rakennusalan yrityksistä.
Matala hakuvolyymi suurella arvolla
Meidän johdattelevan hakusana-analyysin jälkeen huomasimme, etsintävolyymi näissä hakusanoissa, joita yritys pyysi, ei ollut kovin suuri verrattuna etsintämäärään monella muulla toimialalla.
Tästä huolimatta, potentiaalilla oli arvoa kun näin suuri yritys otti yhteyttä.
Perustuen meidän johdatteleviin analyyseihin, laadimme alustavan hakusanalistan noin 10-15 hakusanalla, jotka haluttiin priorisoida jatkoa varten.
Ydinosaamisella lisääntynyttä näkyvyyttä SEO- ja AdWords -työkalujen kautta
J-Jensen on yksi Tanskan suurimmista ja tunnetuimmista rakennusalan yrityksistä ja heidän merensiniset säiliöt koristavat suurinta osaa rakennustyömaita ympäri Tanskanmaata. Mutta verkossa asian laita oli toinen. Verkossa J-Jensen ei ollutkaan niin näkyvä kuin mitä todellisessa maailmassa.
Tästä syystä yritys otti yhteyttä Obsidianiin syyskuussa 2016 mukanaan kunnianhimoinen suunnitelma kasvattaa heidän digitaalista näkyvyyttä ja orgaanista liikennettä heidän kompetensseihin yhdistetyillä hakusanoilla.
Yrityksellä oli toki jo ennestään paljon erilaisia hakusanoja käytössä, jotka he mielellään halusivat säilyttää.
Jotta tähän toiveeseen pystyttiin vastaamaan, valitsimme panostaa hankkimalla lisää orgaanista liikennettä kummankin niin SEO:n kuin AdWordsin kautta.
Uusi aloitussivu ja tiedote tekivät eron
Tärkein syy siihen, että J-Jenseniä ei voinut löytää monista hakusanoista oli se, että heillä ei ollut asianmukaisia sivuja näille hakusanoille.
Perustimme siksi suuren määrän uusia laskeutumissivuja ja näin jokainen hakusana sai oman laskeutumissivun. Tämän jälkeen käynnistimmen pitkäkestoisen tiedotuksen.
Tämän panostuksen ansiosta saimme hankittua tarvittua tunnettuutta olemassa oleville kotisivuille, joka lisäsi myös J-Jensensin suosiota myös Googlessa.
Jo kahdeksan kuukauden kuluttua J-Jensen oli muun muassa Googlen Top 3 suurimmassa osassa hakusanoja.
Samalla huomasimme myös voimakkaan kasvun uusissa liideissä, jotka tulivat orgaanisen liikenteen kautta kuukausi kuukauden perään ja myös vaikka, hakujen määrä sillä hetkellä oli verrattain matala.
Sammenspillet imellem AdWords annoncer var afgørende for at skabe flere leads
I J-Jensens tilfælde kunne vi se, at sammenspillet imellem AdWords annoncer og forbedrede organiske placeringer havde været afgørende for at skabe flere leads til virksomheden.
Over 16 måneder var de fleste leads blevet skabt af kunder, som både havde klikket på en AdWords annonce og nogle af deres organiske resultater.
Som i de fleste brancher på nettet, interagerer kunder ofte med en virksomhed via flere forskellige digitale kanaler, inden de foretager et køb eller tager kontakt til virksomheden.
Og særligt i tilfælde, hvor antallet af søgninger er lave, er det afgørende at være til stede på flere digitale kanaler, så man får den størst mulige andel af den tilgængelige trafik.
Derudover kunne vi også se, at såvel vores AdWords annoncer samt deres forbedrede organiske placeringer medvirkede til at skabe flere brandsøgninger for J-Jensen.
Det er ikke mængden af trafik, men effekten af trafikken der er vigtig
J-Jensen er et godt eksempel på, at det ikke altid er mængden af trafik, der er vigtigt, men i stedet effekten af den trafik man får ind på sin side, der er vigtig.

-
14 søgeord i top 3
-
205+ leads på 16 mdr
-
113% mere organisk trafik
Haluatko tietää enemmän?
You are always welcome to contact us for a non-committal talk.
+45 60 15 71 21