Clickoffice.dk on yksi Tanskan suurimmista toimistotarvikemyyjistä verkossa enemmän kuin 11.000 varastotuotteella.
AdWords - liiketoiminnan ydin ja ostaminen
Yritys kohtasi haasteita heidän AdWords-tilillään alhaisen mainonnasta saadun tuoton (ROAS) vuoksi ja kulutuksen, joka kasvoi kasvamistaan.
Me Obsidian Digitalilla käytämme omaa kehittämäämme AdWords-viitekehystä, jonka ensimmäinen vaihe muodostuu johdattelevasta keskustelusta, jossa paneudumme perusteellisesti asiakkaan toimialaan. Koska on kyse toimistotarvikkeista, ovat marginat pienemmät monissa tuotteissa sekä kategorioissa. Siitä syystä kaiken A ja O on, että budjetti käytetään Clickoffice.dk:n ydinliiketoimintaan.
AdWords keskittyy ydinliiketoimintaan ja ostoksiin
Yritys kohtasi haasteita heidän AdWords-tilillään alhaisen mainonnasta saadun tuoton (ROAS) vuoksi ja kulutuksen, joka kasvoi kasvamistaan.
Me Obsidian Digitalilla käytämme omaa kehittämäämme AdWords-viitekehystä, jonka ensimmäinen vaihe muodostuu johdattelevasta keskustelusta, jossa paneudumme perusteellisesti asiakkaan toimialaan. Koska on kyse toimistotarvikkeista, ovat marginat pienemmät monissa tuotteissa sekä kategorioissa. Siitä syystä kaiken A ja O on, että budjetti käytetään Clickoffice.dk:n ydinliiketoimintaan.
Historiatiedot parantavat tulevaisuuden tuottoja
Ennen kuin Obsidian Digital otti tilin haltuun, oli Clickoffice.dk käyttänyt suuren määrän rahaa AdWords -mainontaan sekä Google Shopping -työkaluun. Oli hyödyllistä käyttää olemassa olevaa tietoa, koska se esti Clickoffice.dk:ta tekemästä ”samaa virhettä” enää uudelleen. Tämä johti uuteen AdWords -rakenteeseen kampanjalla, joka aiemmin oli osoittautunut arvokkaaksi tuoton ja volyymin suhteen.
Google Shopping lisäoptimointia varten
Lisäksi Google Shopping -työkalu oli asennettu ilman lisäoptimointia. Me Obsidian Digitalilla käytämme ulkoista työkalua, joka mahdollistaa meidän muotoilla Clickoffice.dk:n uutissyötön sellaiseksi, että voimme sopeuttaa tarjouksen tuotteisiin sekä kategorioihin, jotka kuuluvat yrityksen ydinliiketoimintaan. Samalla tämä ulkoinen työkalu mahdollistaa syötön manipuloinnin sillä tavalla, että se tavoittaa useat haut ja antaa näin ollen lisätuottoa.

-
72 % enemmän myyntiä
-
113 % enemmän voittoa
-
39 % korkeampi mainonnasta saatu tuotto (ROAS)
Haluatko tietää enemmän?
You are always welcome to contact us for a non-committal talk.
+45 28 68 50 22