Airtame tuottaa ja toimittaa maailman johtavia langattomia HDMI-kaapeleita niin yrityksille kuin koululaitoksille
Airtamella on alusta lähtien ollut tarkkaan määritelty kohderyhmä niin ammattiryhmille kuin koululaitoksille.
Siksi Facebook on ollut yrityksen tuotekehityksen ohella yksi sen kulmakivistä.
Yhteistyössä Markkinointipäällikön Steffen Hedebrandtin, Obsidian Digitalin ja Halfdan Timm’in kanssa ovat he yli vuoden aikana optimoineet useita kampanjoita.
Uudelleenkohdennus sivustolla kävijöille
Kaikki Airtame.com aikaisemmat kävijät identifioidaan mainostilin pikseleillä ja jaotellaan jälkeenpäin erilaisiin tarjousryhmiin. Tarjoukset vaihtelevat riippuen käyttäjän kotimaasta ja kuinka kauan he ovat viipyneet Airtame.com -sivustolla.
Klikkaa verkkosivuille – Potentiaalinen asiakas lähetetään takaisin airtame.com -sivustolle toiveena suoraosto.
- Lead Ads – Ne kävijät, jotka käyttävät Airtame.com -sivustoa pisimpään saavat, Lead Ads-mainoksen, jonka kautta he voivat jättää yhteystietonsa demotuotteen saamista varten. Mitä kauemmin mahdollinen asiakas sivustolla viipyy, sitä kiinnostuneempi hän on. Demotuotteiden lähetys on ehdoton etu lisätä myyntiä. Samantyylinen mainos näytetään kaikille, jotka jo ovat ostaneet Airtamesilta, jotta taataan tuotteen hyvä käyttökokemus.
- Messenger Ads – Messenger-mainoksissa komentokutsu on ”Lähetä viesti”. Kun mahdollinen asiakas klikkaa tätä, alkoittavat he suoran chat-keskustelun Airtames Facebook-sivustolla ja voivat näin saada vastaukset kysymyksiinsä helposti ja nopeasti.
- Video Ads – Useat videot näyttävät kuinka tuotteet toimivat ja kuinka nykyiset asiakkaat käyttävät Airtame tuotteita. Näiden videoiden tarkoituksena on osoittaa kuinka helppoa niiden käyttö on arkipäiväisessä elämässä.
Paina saadaksesi lisää äänenvoimakkuutta
Airtame.comin hyvinmääritellyt kohderyhmät mahdollistavat, että tallennettuja kohderyhmiä voidaan luoda uudelleen ja laajentaa tiettyjen mainosten jakelua myös näille. Läpi jatkuvan ”harjoituskauden” jälkeen onnistuttiin löytämään tarjoukset ja kuvamateriaali, joka sitouttaa käyttäjiä Facebookissa ja pitää lisäksi hinnan alhaisena sekä varmistaa laajan kattavuuden.
- Look-a-like – Lähtökohtaisesti aikaisempien asiakkaiden listan perusteella käytämme look-a-like-kohderyhmää (kutsutaan myös kopiokohderyhmäksi) pyrkiäksemme uusille markkinoille ulkomailla. Tämä on osoittautunut kestäväksi strategiaksi erityisesti Yhdysvalloissa, joka on nykyisin Airtamesin suurin markkina-alue.
- Työnimikkeet – Järjestelmänvalvoja, Teknologiajohtaja ja IT-vastaava ovat muun muassa niitä työnimikkeitä, jotka kohdistuvat Airtamesin mainoksiin.
- Käyttäytyminen – Lisänä segmentoinnissa olemme valinneet 95% Airtamesin käyttävistä asiakkaista ja mainosta ei näin ollen näytetä heille, jotka vain pienellä todennäköisyydellä ostaisivat tuotteen. Budjetti käytetään sinne, missa se on järkevintä.

-
550% kasvu vuonna 2016
-
25% Højere ROAS
-
10 mio. miljoonan laajuus
Haluatko tietää enemmän?
You are always welcome to contact us for a non-committal talk.
+45 31 10 00 54